مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 06:502021-06-29ورزشي

اخبار ورزشی | از قهرمانی نابینابان خراسان جنوبی تا برترین چابک سواران شرق کشور


خراسان جنوبی فاتح چالش مجازی «بیا باهم ورزش کنیم» ورزش های نابینان و کم بینایان کشور شد و برترین بانوان رکاب زن بیرجندی که به خط پایان رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، خراسان جنوبی در مسابقات چالش مجازی بیا باهم ورزش کنیم ورزش های نابینان و کم بینایان کشور بر سکوی نخست ایستاد.

در این رویداد ملی ورزشکارانی از شهرستان های بیرجند، خوسف، طبس و نهبندان استعداد و توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند.

در ارزیابی چالش ورزش های نابینایان و کم بینایان کشوری مرتضی مادی از طبس و سکینه مهربانی فر از بیرجند رتبه های برتر را از آن خود کردند.

معرفی برترین بانوان رکاب زن بیرجندی پرونده مسابقات دوچرخه سواری المپیاد استعدادهای برتر دختران شهرستان بیرجند در استادیوم 15 هزار نفری غدیر بسته شد.

در رده سنی متولدین 1384 فاطمه مختاری از دبیرستان کوثر، کوثر عرب و  فرزانه سادات طباطبایی فرد از دبیرستان علامه حلی حائز رتبه های برتر شدند.

در رده سنی متولدین 1385 این دوره از رقابت ها نرگس حسین زاده از دبیرستان علامه حلی، ملیکا اسداللهی از دبیرستان تزکیه و نسترن حسنی از دبیرستان ساره مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در رده سنی  متولدین 1386 مسابقات آیدا ابریشمی مقدم از دبیرستان سمانه، سماء حسینی از دبیرستان تزکیه و نیلوفر نصراللهی از دبیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار ورزشی | از قهرمانی نابینابان خراسان جنوبی تا برترین چابک سواران شرق کشور

اخبار ورزشی | از قهرمانی نابینابان خراسان جنوبی تا برترین چابک سواران شرق کشور